Masz pytanie? Zadzwoń 24h! +48 795 790 719 kancelaria@mentorgroup.pl

Odszkodowanie od biura podróży

Osoba niezadowolona z przebiegu wykupionej wycieczki w ciągu 30 dni od jej zakończenia powinna złożyć reklamację w biurze podróży. Jeśli organizator nie odpowie w ciągu kolejnych 30 dni, oznacza, że ją uznał.

Czy niższy standard można reklamować?

W trakcie wakacyjnego wyjazdu warunki letniego odpoczynku znacznie odbiegły od oferty przedstawionej przez biuro podróży. Nie tylko nie mieszkałem w pokoju z widokiem na morze, ale był on również znacznie mniejszy od zapewnień przedstawianych przez biuro. Czy w takiej sytuacji mogę uzyskać zadośćuczynienie za zmarnowany wyjazd?

Czy biuro odpowiada za każdą szkodę na wakacjach?

W trakcie sierpniowego wyjazdu na Dominikanę doszło do gwałtownej zmiany pogody. W wyniku tego nie udało się nie tylko realizować programu wycieczki, ale również pogorszyły się warunki zakwaterowania. Czy za takie szkody odpowiada biuro podróży?

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Artykuł z dnia: 2011-08-30

Przeczytaj także: