Masz pytanie? Zadzwoń 24h! +48 795 790 719 kancelaria@mentorgroup.pl

Za zepsutą sylwestrową kreację czy fryzurę, albo nawet za niezgodny z obietnicami przebieg zabawy można żądać rekompensaty – przypomina Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Przedstawiciele UOKiK na wtorkowej konferencji prasowej poinformowali, że można reklamować źle wykonaną usługę fryzjerską czy krawiecką. Konsumentowi w takim wypadku przysługuje prawo do naprawy usługi, można też żądać zwrotu zapłaconej kwoty, obniżenia rachunku albo przyznania rabatu.

Urząd radzi, by w przypadku spędzania sylwestra w sposób zorganizowany, sporządzać z organizatorem na piśmie odpowiednią umowę, dokładnie określającą warunki usługi, za którą płacimy. Można w niej zawrzeć np. planowany przebieg wieczoru, liczbę dań, rodzaj i ilość napojów, a nawet rodzaj czy wykonawcę muzyki. Taka umowa ułatwi dochodzenie roszczeń w przypadku konfliktu z organizatorem zabawy.

 

Źródło: PAP