Odszkodowanie od biura podróży
Osoba niezadowolona z przebiegu wykupionej wycieczki w ciągu 30 dni od jej zakończenia powinna złożyć reklamację w biurze podróży. Jeśli organizator nie odpowie w ciągu kolejnych 30 dni, oznacza, że ją uznał.
Czy niższy standard można reklamować?
W trakcie wakacyjnego wyjazdu warunki letniego odpoczynku znacznie odbiegły od oferty przedstawionej przez biuro podróży. Nie tylko nie mieszkałem w pokoju z widokiem na morze, ale był on również znacznie mniejszy od zapewnień przedstawianych przez biuro. Czy w takiej sytuacji mogę uzyskać zadośćuczynienie za zmarnowany wyjazd?
Czy biuro odpowiada za każdą szkodę na wakacjach?
W trakcie sierpniowego wyjazdu na Dominikanę doszło do gwałtownej zmiany pogody. W wyniku tego nie udało się nie tylko realizować programu wycieczki, ale również pogorszyły się warunki zakwaterowania. Czy za takie szkody odpowiada biuro podróży?
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Artykuł z dnia: 2011-08-30
Przeczytaj także: