Masz pytanie? Zadzwoń 24h! +48 795 790 719 kancelaria@mentorgroup.pl

Odszkodowanie od biur podróży

Na złożenie reklamacji do biura podróży klient ma 30 dni od momentu powrotu z wakacji lub wycieczki. Termin ten również obowiązuje organizatora na odpowiedź. Jeśli w tym terminie biuro podróży nie odpowie na naszą reklamację, oznacza to, że została ona uznana.

Odszkodowania od biura podróży można żądać, nawet jeśli wykupiona wycieczka odbyła się planowo, ale zwyczajnie nie jesteśmy z niej zadowoleni, gdyż biuro nie wywiązało się z warunków umowy.

Klient biura podróży może złożyć reklamację na miejscu, podczas wakacji, u rezydenta. Złożenie reklamacji może odbyć się także po powrocie z wyjazdu czy urlopu, byle nie minął termin maksymalnie 30 dni od zakończenia wyjazdu.

Jeśli wykupiliśmy wyjazd, ale z niezależnych przyczyn nie możemy z niego skorzystać, możemy przepisać uprawnienia do wycieczki innej osobie. Organizator musi się zgodzić na to rozwiązanie, chyba że nowy uczestnik nie spełnia wymogów formalnych, np. jest w nieodpowiednim wieku.

Źródło: biznes interia

 Przeczytaj również: